Wednesday, June 10, 2009

Majlis Perkahwinan Nor Suzana









Pada hari Ahad baru-baru ini (7 Jun 2009), aku menghadiri majlis perkahwinan adik sepupuku Norsuzana yang di adakan di Temerloh, Pahang. Majlis di adakan secara sederhana tetapi meriah. Dengan busana pengantin yang indah menyerlahkan lagi kecomelannya....(dia ni memang dari kecik lagi comel dan pemalu sangat).
Teringat aku sewaktu kecilnya..dia seorang yang cerdas dalam pelajaran, selalu mendapat tempat tertinggi dalam keputusan peperiksaan sama seperti arwah kakaknya... semasa dalam darjah dua, pernah aku bawa dia menaiki motosikal arwah ayahnya...dia membonceng di bahagian hadapan.. apabila kami melalui kawasan kawan-kawan sebayanya bermain...tiba-tiba dia menjerit-jerit sambil menutup mukanya mengarahkan aku supaya berpatah balik kerumah dan bila aku bertanya kenapa....dia kata malu kat kawan-kawannya...
.
Itulah secubit kisah adik comel nii...
apa-apa pun Ana....Abang ucapkan "Selamat Pengantin Baru" semoga berbahagia selamanya...jadilah isteri dan ibu yang solehah yang sentiasa mengharapkan keredhaan Allah swt.

No comments:

Post a Comment